Summercamp 2015

Summercamp Heino, 10 augustus t/m 14 augustus 2015

Op maandag 10 augustus worden 2 bestuursleden en 15 vakantiegangers uitgezwaaid door de penningmeester en een enthousiaste medewerkster van woningbouwvereniging Weller.

Tijdens de vakantieweek hebben we een bijzondere verrassing voor de deelnemers. Dankzij een donatie van de Lions Club Landsfort in Heerlen gaan wij een dagje naar het Dolfinarium. Een originele Greyhound bus brengt ons vanuit Summercamp Heino naar Harderwijk. In het Dolfinarium hebben we een kleine lunch, een kijkje achter de schermen en aan het einde van de dag mag iedere vakantieganger een cadeautje kopen in de souvenirwinkel.

Na het bezoek aan het Dolfinarium zegt een jongen van 10 jaar: “Dit was één van mijn beste dingen in mijn leven.”

Reacties van de vakantiegangers:

“We hebben het ontzettend naar onze zin. Onze dochter vindt het jammer dat het bijna voorbij is. Hier kan ze vrij buiten spelen wat ze thuis niet kan.”

“Heb het heel erg naar m’n zin. Het Dolfinarium was mega leuk. De dolfijnen en alle andere dieren waren super vet. “

“Het was een heerlijke zorgeloze week. Het doet me goed om te zien hoe lekker vrij de kinderen hebben kunnen spelen en dat dit keer onze kinderen niet thuis zaten in de zomervakantie. Zo’n mooie week als dit hadden ze echt verdiend maar dat hadden wij ze niet kunnen bieden.Wij (pappa en mamma ) hebben weer nieuwe energie om er weer helemaal voor te gaan. Sponsors bedankt voor het geweldige cadeau.”

“Voor mij was dit de leukste vakantie die ik mij kan bedenken. Vooral het dolfinarium was een grote verrassing voor ons allemaal. Het was een topdag. Het kijkje achter de schermen vond ik het leukste. Ook vind ik het leuk dat wij (de 4 gezinnen) alweer plannen hebben om iets samen te gaan doen. Dit had ik nooit verwacht van een vakantie.”