Summercamp 2013

Summercamp Heino, 15 juli t/m 19 juli 2013

2013 was een bijzonder jaar omdat we nu voor het eerst 2 huizen (voordien steeds 1 huis) konden huren op vakantiepark Summercamp Heino.
Dit liet ons toe om 8 gezinnen: 10 volwassenen en 17 kinderen, een onvergetelijke vakantie aan te bieden.
In samenwerking met de staf van het vakantiepark Heino en onze vrijwilligers (1 bestuurslid en 3 vrijwilligers) werden allerlei activiteiten aangeboden. Dit jaar werd het een goed gevuld programma met o.a. ponyrijden, klimwand, boogschieten, hoogteparcours, stoelmassage, bezoek kinderboerderij, workshop haken, beachparty, workshop darten en zelfs een volledig verzorgde uitstap naar attractiepark Slagharen.
Het weekje werd afgesloten met de traditionele BBQ en bingo.

Ondanks het volle programma was er ook ruim gelegenheid om samen te eten, te praten, enz…  Dit bleek ook dit jaar weer een enorme meerwaarde te hebben voor de kinderen en ouders.

De deelnemers hebben genoten en hebben hun belevenissen in een gastenboek geschreven.

Enkele reacties:

“Er zijn kleine wonderen gebeurd zoals kleine dingen overwinnen maar ook grote. Het praten met elkaar en het samenwerken met elkaar heeft een groep vreemde mensen dicht bij elkaar gebracht.” (een moeder met 2 dochters)

“Het is hier super leuk, vooral het zwemmen met de jongens. De kinderboerderij vond ik minder met al die enge beesten. Gewoon gezellig bij elkaar zijn.” (moeder met zoons)

“Ik vind het een hele leuke vakantie. De kids genieten volop. Dat is het belangrijkste. Bedankt dat we dit hebben mogen meemaken. Wij hadden dit niet willen missen.” (moeder met 3 dochters)

“Het is een hele gezellige en leuke vakantie. De activiteiten die we doen zijn ook heel erg leuk maar best vermoeiend.” (meisje van 12 jaar)